sobota, 2 czerwca 2012

Kremowa zupa rabarbarowa

Kombinowałam z dziwacznym przepisem znalezionym w internecie.
"kawałek laski cynamonu" - no rzesz - nie ma. daję rozdrobniony ; coś nie tak.
Koniec końców zrobiłam tą nieszczęsną zupę i chociaż nie chciało się po niej wymiotować to nie było to.
Wracam do domu. Ten zapach.
Zupę zrobiła moja mama.
Garnek pełen rabarbarowej smakowitości

Kremowa zupa rabarbarowa

Składniki
  • 4-5 łodyg rabarbaru
  • 2 goździki
  • cynamon
  • 2 łyżki śmietany/jogurtu naturalnego*
  • cukier
  • makaron kokardki
* Niestety moja mama trochę mniej dba o linię więc ona dodała śmietanę ale jestem pewna że jogurt naturalny świetnie by się sprawdził
Rabarbar obrać i pokroić w kawałki.
Wrzucić do gotującej się wody , posłodzić do smaku (ok.2 łyżek) i dodać goździki.
Gotować. Gdy już rabarbar będzie miękki dodajemy łyżeczkę cynamonu.
Zmiksować i dodać 2 łyżki śmietany/jogurtu.
Podawać z makaronem kokardki.

Przepis dodaję do akcji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz